PowerPoint: Jak dołączyć film do prezentacji?

Wojciech OnyśkówSkomentuj
PowerPoint: Jak dołączyć film do prezentacji?
Uwaga, poniższa prezentacja dotyczy programu PowerPoint 2013, jednakże z powodzeniem możemy to wykonać również w Wordzie.

1. Włączamy program PowerPoint bądź wczytujemy wcześniej zapisaną prezentację. Następnie przechodzimy na zakładkę „Wstawianie”.

power point_filmy_1
2. Odnajdujemy opcję „Wideo” i z rozwijanej listy wybieramy, czy chcemy dołączyć plik z naszego komputera, czy też może z internetu. My zdecydujemy się na film z serwisu YouTube.

power point_filmy_2


3. Decydując się na źródło z internetu mamy do dyspozycji kilka opcji. Możemy skorzystać z wyszukiwarki Bing, jak również wkleić wcześniej pozyskany kod ze strony internetowej. Chcąc wrzucić film z YouTube’a bądź Facebooka, należy wybrać odpowiednią opcję zlokalizowaną na dole.

power point_filmy_3
4. YouTube został dodany do opcji. Teraz wystarczy odszukać odpowiedni klip, wpisując interesującą nas frazę i naciskając przycisk lupy.

power point_filmy_4
5. Wybieramy odpowiedni film i naciskamy „Wstaw”.

power point_filmy_5
Film zostanie umieszczony w naszej prezentacji. W podobny sposób można umieścić video w edytorze tekstu Word.

Udostępnij

Wojciech OnyśkówRedaktor w serwisie instalki.pl piszący o nowych technologiach i grach.