Krzysztof Stanowski ujawnił, ile zarabia Kanał Zero na wyświetleniach

Maksym SłomskiSkomentuj
Krzysztof Stanowski ujawnił, ile zarabia Kanał Zero na wyświetleniach

Założony przez Krzysztofa Stanowskiego Kanał Zero cieszy się od dnia startu gigantyczną popularnością. Tylko na przestrzeni kilku pierwszych dni funkcjonowania, materiały umieszczone w serwisie YouTube obejrzano już ponad 16 milionów razy. Wielu internautów zastanawia się nad tym, ile zarabia na odsłonach Krzysztof Stanowski i jego Kanał Zero. Dziennikarz postanowił odpowiedzieć na to pytanie.

Ile zarabia Kanał Zero na odsłonach?

Wczorajszą debatę na temat zasadności budowy CPK na Kanale Zero odtworzono blisko 640 tysięcy razy. Wywiad Stanowskiego i Roberta Mazurka z prezydentem Polski Andrzejem Dudą odtworzono 2,5 miliona razy. Pierwszy wspólny program Stanowskiego i Mazurka na Kanale Zero zyskał niemal 970 tysiąca wyświetleń. Kanał Zero miażdży Kanał Sportowy na każdej płaszczyźnie, ale nie ma sensu porównywać rzeczy nieporównywalnych – nowy projekt Stanowskiego nie ma nic wspólnego ze sportem. Z jakościowymi treściami? Jak najbardziej.

Internauci widząc sukces Kanału Zero zaczęli zastanawiać się, ile zarabia on na wyświetleniach. Krzysztof Stanowski rozwiał wszelkie wątpliwości. Tylko pierwsze cztery dni działania kanału przyniosły wpływy na poziomie 115 000 złotych i mówimy tu wyłącznie o wpływach z wyświetleń na YouTube. Przychody Kanału Zero od sponsorów okażą się z pewnością znacznie większe.

Krzysztof Stanowski nie ukrywał, że jego projekt nie będzie tani w realizacji. W jednym z pierwszych materiałów dowiedzieliśmy się z resztą, że utrzymanie Kanału Zero kosztuje miesięcznie przeszło milion złotych. Nic dziwnego, skoro do jego współtworzenia zaproszono całą armię osobistości. Tomasz Rożek, Marcin Meller, Tede i Tomasz Raczek to tylko wybrani.

Weronika Woszczek kanał zero
Jedna z prowadzących w Kanale Zero, Weronika Woszczek. | Źródło: mat. własny – zrzut ekranu z YouTube

Kanał Zero ze Stanowskim współtworzą znani wcześniej z Kanału Sportowego Robert Mazurek, Przemysław Rudzki i Maciej Dąbrowski.

Źródło: Krzysztof Stanowski @X

Udostępnij

Maksym SłomskiZ dziennikarstwem technologicznym związany od 2009 roku, z nowymi technologiami od dzieciństwa. Pamięta pakiety internetowe TP i granie z kumplami w kafejkach internetowych. Obecnie newsman, tester oraz "ten od TikToka". Miłośnik ulepszania swojego desktopa, czochrania kotów, Mazdy MX-5 i aktywnego uprawiania sportu. Wyznawca filozofii xD.