1. Aby włączyć tworzenie kopii zapasowej, przechodzimy do ustawień.
2. Wybieramy „Aktualizację i zabezpieczenia”.
3. Udajemy się na zakładkę „Kopia zapasowa”. Należy dodać dysk, na którym zapisywane będą kopie zapasowe danych. Uwaga: nie może to być ten sam dysk, na którym zainstalowany jest system.
4. Gotowe. Kopia zapasowa będzie od tej pory tworzona automatycznie. Warto jednak zaznaczyć, że domyślnie obejmuje ona wyłącznie folder C:Użytkownicy. Aby dodać inne foldery, klikamy „Więcej opcji”.
5. Wyświetli nam się lista folderów, które podlegają kopii zapasowej. Teraz wystarczy dodać interesujący nas folder dodatkowy.
6. Z poziomu ustawień możemy również dokonać zmian w sposobie wykonywania kopii zapasowej, np., co jaki okres ma być ona tworzona oraz ile lat mają być przechowywane najstarsze wersje plików.
Gotowe. Od tej pory kopia zapasowa naszych najważniejszych plików będzie wykonywana automatycznie.