rzyszyły mało zachęcające okoliczności, takie jak problemy z odtwarzaczem płyt oraz nieprzychylne nastawienie mediów spowodowane wyprodukowaniem i późniejszą wymianą wadliwych baterii przez koncern, gracze komputerowi z niecierpliwością oczekiwali debiutu konsoli PlayStation 3.
Z powodu kłopotów technicznych produkt pojawił się na półkach sklepowych z półrocznym opóźnieniem, tracąc w ten sposób część potencjalnych nabywców, którzy zdecydowali się w tym czasie na zakup konkurencyjnego konsoli Xbox 360 firmy Microsoft. Mimo fatum, jakie najwyraźniej zawisło nad producentem, analizy rynkowe wykazują duże zainteresowanie produktem. W pierwszym kwartale przyszłego roku koncern Sony ma w planie sprzedać 6 mln sztuk konsoli PlayStation 3 na całym świecie.
Czynnikiem, który działa na niekorzyść produktu jest jego cena, aktualnie prawie dwukrotnie przewyższająca wartość konkurencyjnej konsoli Microsoft Xbox 360 a także wchodzącej na rynek w grudniu konsoli Wii firmy Nintendo.
Źródło: 4Press.pl