ormie reklamy – przekaz jest stale eksponowany w okienku komunikatora i nie znika, jak to ma miejsce na przykład w przypadku bannerów umieszczanych na stronach internetowych. – czytamy w informacji prasowej.
Gadu-Gadu jest również atrakcyjnym źródłem reklamy ze względu na swój zasięg dotarcia do internautów. Według danych pochodzących ze statystyk gemiusTraffic, dzienna liczba odsłon bannera głównego w GG wynosi 22 miliony. Natomiast z badania Megapanel PBI/Gemius z grudnia 2004 r wynika, iż liczba real users komunikatora Gadu-Gadu wynosi 3 499 tys.
– Dzienna ilość unikalnych użytkowników to blisko 2 miliony osób, a łączna ilość osób korzystających z GG wynosi ponad 4 miliony i stale się powiększa. – mówi Piotr Pokrzywa, członek zarządu SMS-Express.com Sp. z o.o., właściciela komunikatora.
– Zainteresowanie reklamą w komunikatorze jest tak duże, że właściwie nie ma pustych dni bez reklam – mówi Adam Kwaśniewski, Dyrektor Handlowy sieci reklamowej Ad.net S.A., sprzedającej reklamy w komunikatorze GG.
Nagrodę wręczono podczas uroczystości finałowej, która odbyła się w Warszawie 10 marca.
Konkurs Media Trendy organizowany jest od 2000 roku przez krakowską agencję Eskadra Promarket. Tegoroczna edycja została zorganizowana wspólnie ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych.
Dziennik Internautów – www.di.com.pl