Rozpowszechniany bezpłatnie Office Accounting Express 2007 pozwala na tworzenie faktur i śledzenie wydatków oraz czasu pracy zatrudnionych. Jest w pełni kompatybilna z pakietem Office – dane można bezproblemowo wymieniać między aplikacjami.
OAE 2007 pomaga objąć całokształt prowadzonej działalności; potrafi generować raporty, zarządzać płatnościami i zobowiązaniami podatkowymi oraz agregować dane o klientach, producentach, pracownikach i finansach w jednym miejscu.
Aplikacja ma też wbudowane mechanizmy ułatwiające funkcjonowanie w środowisku online: możliwość wystawiania przedmiotów na eBay powiązana ze śledzeniem sprzedaży i automatyzacją obsługi zamówień a także sprawdzania w czasie rzeczywistym wypłacalności klientów przez system Equifax.
Równolegle do wersji Express, Microsoft oferuje odpłatnie bardziej rozbudowaną edycję aplikacji: Office Accounting Professional 2007. Większe możliwości wiążą się z koniecznością wydania 149 dolarów. Różnice między edycjami wyszczególnione są w tym miejscu.
Office Accounting Express 2007 można pobrać z tej lokacji – plik instalacyjny waży 330 MB. Program przeznaczony jest dla środowiska Windows XP/2003 Server/Vista.
Źródło: Michał Tomaszkiewicz ITbiznes.pl