ogram wprowadzenia produktu pozostaje niezmieniony. Biznesowa wersja oprogramowania ma trafić na rynek jeszcze w tym roku, w listopadzie, podczas kiedy edycje kierowane dla konsumentów trafią do pierwszych odbiorców na początku przyszłego roku, zapewne w styczniu.
Niedawno pojawiły się informacje dotyczące zaoferowania razem z komputerami sprzedawanymi w czwartym kwartale tego roku specjalnych kuponów dających kupującym możliwość późniejszego zaktualizowania systemu operacyjnego Microsoftu do jego najnowszej wersji. O tego typu akcji wspominali przedstawiciele firmy Compal, tajwańskiego producenta notebooków. Rozwiązanie to miałoby zapobiec zmniejszeniu sprzedaży komputerów w okresie świątecznym, użytkownicy bowiem nie musieliby czekać do przyszłego roku by nabyć komputery z nowym systemem operacyjnym.
Jak wspomina serwis Bloomberg, Microsoft ma nakłaniać producentów komputerów PC do stosowania różnego typu zachęt dla klientów, a związanych z aktualizacjami do najnowszego systemu operacyjnego MS. Przedstawiciele firmy dawać mają producentom wolną rękę co stosowanej strategii promowania sprzętu i oprogramowania.
Źródło: PCLab.pl