O kilu dni na skrzynki pocztowe użytkowników Dropboxa spływają wiadomości zawierające informację o konieczności zresetowania hasła. Najprawdopodobniej sprawa ma związek z wyciekiem danych, który miał miejsce w połowie 2012 roku, kiedy to wrażliwe dane użytkowników trafiły do sprzedaży w sieci.
W treści e-maila zawarta jest informacja, że przy kolejnej próbie logowania Dropbox wymusi zmianę hasła na inne, które będzie zgodne z nową polityką bezpieczeństwa firmy. Cała operacja wydaje się być bardzo prosta, jednak kłopot pojawia się podczas logowania na konto z wielu urządzeń. Oznacza to, że na każdym z nich będzie trzeba ręcznie wpisywać nowy klucz dostępu, co może być uciążliwe.
Kolejną przeszkodą skutecznie zniechęcającą do zmiany hasła i korzystania z usługi na kilku urządzeniach może okazać się dwustopniowa weryfikacja zmuszająca do każdorazowego przeprowadzania autoryzacji przy użyciu SMS.
Źródło: softpedia.com