{reklama-artykul}
We wtorek informowaliśmy o przekręcie na Facebooku, w którym oszuści podszywali się pod Media Expert i obiecywali konkurs, w którym do wygrania rzekomo były darmowe zakupy.Post z informacją o fałszywym konkursie
Oszuści nie pokusili się nawet o zmianę formatu. Tekst jest niemal identyczny, jak w przypadku Media Expert. Jedyną różnicą jest treść komentarza, która w tym przypadku brzmi „zakupy”.Sprytnie podstawione wyniki konkursu
Ostrzegamy – cały konkurs to przekręt. Nawet po wysłaniu formularza nie otrzymamy żadnej nagrody.
We wtorek informowaliśmy o przekręcie na Facebooku, w którym oszuści podszywali się pod Media Expert i obiecywali konkurs, w którym do wygrania rzekomo były darmowe zakupy.
Nie trzeba było długo czekać, by na Facebooku pojawił się kolejny, niemal identyczny przekręt. Całą zasadę jego działania opisywaliśmy w poprzednim artykule. Tym razem cyberprzestępcy podszywają się pod Biedronkę na świeżo założonym fanpage’u „Biedronka – Darmowe zakupy”.
Oszuści nie pokusili się nawet o zmianę formatu. Tekst jest niemal identyczny, jak w przypadku Media Expert. Jedyną różnicą jest treść komentarza, która w tym przypadku brzmi „zakupy”.
Opublikowany wczoraj post udostępniło aż 28 tys. osób. Skala przekrętu jest zatem ogromna. Dziś przedstawiono pierwsze wyniki. Te oczywiście są skonstruowane w taki osób, by każda osoba myślała, że wygrała. Aby otrzymać nagrodę, musi jednak wypełnić formularz, a to wiąże się z koniecznością wysłania SMS-ów na numery premium.
Ostrzegamy – cały konkurs to przekręt. Nawet po wysłaniu formularza nie otrzymamy żadnej nagrody.
Źródło: Facebook