Assassin’s Creed Unity w dniu premiery został naprawdę słabo przyjęty przez graczy. Powodem była ogromna ilość bugów i ogólnie słabe dopracowanie tytułu. Jednak po wielu łatkach gra stała się grywalna. Problem w tym, że w tym czasie wyszły kolejne ciekawe części, które odciągały ludzi od zakupu historii rewolucji we Francji z Asasynami w tle. Drugie życie tytułowi dał jednak pożar katedry Notre Dame, która w Unity stanowi dość ważny element.
Z tego też względu Ubisoft (który jest także francuską firmą) przekazał 500 000 euro na renowację świątyni, a graczom udostępnił za darmo Assassin’s Creed Unity. A jako, że za darmo to ulubiona cena użytkowników, to grę w ciągu tygodnia pobrano ponad 3 miliony razy.
Podczas opracowywania gry projektantka poziomów Caroline Miousse poświęciła znaczną ilość czasu na studiowanie zdjęć i pracę z artystami zajmującymi się teksturami, aby upewnić się, że budynek Notre Dame został przedstawiony tak dokładnie, jak tylko było to możliwe.
Źródło: Destructoid