Oczywiście gra była dokładnie testowana i wszystkie wykryte błędy od razu usunięto. Jednak tak rozbudowany tytuł multiplayer musiał przejść swój chrzest bojowy po premierze, gdy tysiące osób jednocześnie dołączały do gry. Wspomina o tym CEO, Casey Hudson, który w całkiem szczerym poście na blogu przyznaje, że gra wyszła z błędami i cały zespół twórców jest nimi bardzo rozczarowany.
Oczywiście nie samymi łatkami człowiek żyje, dlatego do gry trafi również sporo nowej zawartości. Pierwsze główne wydarzenie nazwane Cataclysm pojawi się już w maju.
Anthem nie jest pierwszą grą, która ma pewne problemy. Podobnie sprawa miała się z Sea of Thieves, które na starcie również musiało mierzyć się z wieloma przeszkodami, ale ostatecznie wyszło na prostą i teraz działa całkiem dobrze. BioWare ma jednak dużo większe wyzwanie i musi dać z siebie wszystko, żeby Anthem nie stał się kolejną grą, którą zabiły błędy.
Źródło: BioWare