Gwint będzie grą darmową z opcjonalnymi mikropłatnościami. Zaoferuje zarówno tryb dla jednego gracza, jak i rozgrywki wieloosobowe.
Podstawowe zasady będą identyczne, jak w wersji gry dostępnej w Wiedźminie 3. Gracze będą kontrolować talię składającą się z potężnych bohaterów, mistycznych zaklęć i zdolności. O zwycięstwie zadecydują umiejętności użytkownika, ale także intuicja i improwizacja. Ważne będzie również odpowiednie konstruowanie własnej talii.
We wrześniu ruszą zamknięte testy beta. Osoby zainteresowane uczestnictwem mogą się zapisać na oficjalnej stronie gry.
„Setki maili, telefonów, postów na forach i ponad 40 różnych wersji gry stworzonych przez społeczność – nie było innego wyjścia, Gwint musiał powstać” – mówi Marcin Iwiński, współzałożyciel studia.
„Po premierze Dzikiego Gonu rozpoczęliśmy pracę nad Gwintem: pracowaliśmy w tajemnicy, czytaliśmy fora i patrzyliśmy czego gracze oczekują. Efektem jest karcianka, którą właśnie zapowiedzieliśmy – Gwint zdecydowanie inny niż ten, który znacie z Dzikiego Gonu, przede wszystkim dostosowany do gry w sieci, ale też niesamowicie dopracowany graficznie” – tłumaczy.
Źródło: CD Projekt