Cyberpunk 2077 i Dying Light 2 ze wsparciem dla DLSS 3
Cyberpunk 2077 staje się lepszy z aktualizacji na aktualizację. Ogrywałem premierową wersję gry i nie mogłem na nic narzekać. Po szybkim ukończeniu dzieła CD Projekt RED na długo o nim zapomniałem, a teraz czuję, że przejdę je na nowo. Najnowsza łatka dodała bowiem wsparcie techniki NVIDIA DLSS 3, która dzięki technologii generowania klatek może zwiększać liczbę FPS w grach nawet trzykrotnie. Przypominam: DLSS 3.0 obsługują na ten moment wyłącznie najnowsze karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 4000.
Jednocześnie zapowiedziano kolejną aktualizację, dodającą tryb Overdrive. Ma on wynieść i tak świetny już ray tracing na nowe wyżyny i poprawić szatę graficzną gry. Ach, żeby jeszcze tak „redzi” poprawili niektóre podstawowe mechaniki… 😉
„Granie w Cyberpunk 2077 z napędzaną sztuczną inteligencją techniką NVIDIA DLSS 3 to najlepszy sposób na uzyskanie zachwycającej oprawy wizualnej, jaką oferuje ta gra. Technika ta pomaga nam wykonać krok w kierunku połączenia nieograniczonej wierności grafiki z wyjątkową wydajnością” – powiedział Jakub Knapik, Global Art Director w CD Projekt RED.
Równocześnie aktualizację ze wsparcie dla DLSS 3 otrzymała inna znakomita polska produkcja, której wciąż nie ukończyłem. Mowa o Dying Light 2. Tu klatek akurat nigdy mi nie brakowało, ale… ciekawość zżera.
Źródło: NVIDIA