Wkrótce już trzy pierwsze pomniejsze DLC do Cyberpunka 2077
Zacznijmy od wyczekiwanych od miesięcy DLC. Nie mają to być wielkie dodatki, a raczej małe kosmetyczne gratisy. Na spore rozszerzenia przyjdzie jeszcze pora, choć te będą już w pełni płatne. Podobnie jak miało to miejsce z Wiedźminem 3 i jego serią niewielkich bezpłatnych DLC oraz dwoma dużymi osobno kupowanymi przygodami Serca z kamienia oraz Krew i wino.
CD Projekt RED od razu miałby zaopatrzyć graczy w trzy DLC wraz z patchem 1.3. Będzie to nowy samochód Archer Quartz Bandyta. Zależnie od fabularnych wyborów gracza, miałby być dostępny do kupienia lub w ramach nagrody po ukończeniu zadania o nazwie Na rozdrożach. Powinniśmy otrzymać wiadomość od Dakoty lub Rogue.
Kolejnym niewielkim dodatkiem jest alternatywny wygląd samego Johnnyego Silverhanda. Zmiana oferuje zarówno inne ubrania jak i fryzurę dla tej postaci. Będzie można aktywować ją w ustawieniach gry, kiedy przejdziemy do zakładki Zawartości dodatkowej.
Ostatnie z najbliższych DLC doda dwie kurtki dla naszego głównego bohatera. Dostaniemy je całkiem szybko, blisko początku gry po ukończeniu zadania Pierwsza zasada Afterlife i otrzymaniu wiadomości tekstowej od Viktora. Idąc do mieszkania V i przeglądając skrytkę powinniśmy odkryć wielowarstwową kurtkę pilota z syntetycznej skóry i luminescencyjną kurtkę punkową. Jak napisano na stronach gry Cyberpunk – „Domyślnie są one rzadkiej/ikonicznej jakości, ale odblokowane zostają także schematy wytwarzania wyższej jakości.„
Pełna lista usprawnień patcha 1.3 do Cyberpunka 2077 jest naprawdę imponująca
Trzy przytaczane wcześniej poprawki jak minimapa dla pojazdów, poprawka w zadaniu Dom Lalek czy reset umiejętności, to tylko wierzchołek góry lodowej. Okazuje się, że lista zmian jest naprawdę bardzo duża. I to nie tylko związanych z poprawkami w zadaniach czy otwartym świecie. Jest też sporo pomniejszych usprawnień czy kwestii związanych z optymalizacją. Patrząc na listę, to jedno z największych o ile nie największe uaktualnienie Cyberpunka 2077.
Pełną listę znajdziecie w tym miejscu na oficjalnej stronie Cyberpunka.
Dalej możecie przeczytać tylko o kilku wybranych: Zmniejszono poziom zbliżenia minimapy podczas jazdy; Dodano przycisk, który pozwala na ponowne rozdanie punktów atutów; Na wszystkich platformach zwiększono liczbę slotów na autozapisy (z 10 do 20) i szybkie zapisy (z 3 do 10); Dodano filtr w plecaku do przedmiotów związanych z zadaniami; Tagi różnych przedmiotów fabularnych są teraz usuwane po zakończeniu danych zadań, dzięki czemu można je sprzedać lub wyrzucić; V można teraz obracać w widoku ekwipunku, używając myszy; Można teraz hurtowo ulepszać komponenty do wytwarzania przedmiotów; Dodano nowe miejsca w których może spać Nibbles w mieszkaniu V; Można teraz używać windy podczas przenoszenia ciała; NCPD nie reaguje już wrogo z powodu martwych ciał w aktywnościach otwartego świata; NCPD reaguje teraz także na uderzenia NPC-ów bronią niezabójczą; Dodano więcej schematów do wytwarzania modyfikacji wszczepów; Dodano schematy do wytwarzania noży (dostępne od początku gry)…
Zobacz również: Frostpunk 2 zapowiedziany. Powrót polskiego mroźnego hitu 11 bit studios
Źródło i Foto: CD Projekt