Niedoszacowanie prac nad patchem do Cyberpunka 2077
Adam Badowski i Marcin Iwiński opublikowali na firmowych profilach Facebooka i Twittera informacje, w których przekazują omawianą nowinę. Od razu przepraszają całą społeczność i wyjaśniają, że taka decyzja była podyktowana koniecznością dokładnego przetestowana i ewentualnego poprawienia zawartości gry, a listopadowy termin był po prostu niedoszacowany. Cyberpunk 2077 wyjdzie na jeszcze większej liczbie platform niż Wiedźmin 3. Będzie to PC, Xbox One, Xbox One X, PS4, PS4 Pro, Xbox Series S, Xbox Series X, PS5 oraz Google Stadia, więc pracy jest naprawdę dużo.
Day 0 patch Cyberpunk 2077 może być naprawdę spory
Jak podkreślają w wiadomości, faktycznie gra jest dokończona i zawiera całą zawartość, co jest logiczne przy osiągnięciu złotego statusu, ale dłużej niż planowano zejdzie się z przygotowaniem premierowej łatki. Ciekawe tylko, ile GB będzie miał day 0 patch? Według oficjalnych wymagań sprzętowych Cyberpunka 2077, gra potrzebuje 70 GB wolnego miejsca na dysku, a w historii gier bywały przypadki, kiedy premierowe poprawki miały wielkość porównywalną z zawartością płyty.
Zobacz również: „To normalne” – deweloper o wyciętej zawartości z Cyberpunka 2077
Źródło: CD Projekt / Foto tytułowe: CD Projekt – Instalki.pl