EA Play w końcu zawitał do oferty Xbox Game Pass na PC

Piotr MalinowskiSkomentuj
EA Play w końcu zawitał do oferty Xbox Game Pass na PC
Microsoft ostatnimi czasy rozpieszcza swoich użytkowników. Nie tak dawno sfinalizowano przecież zakup spółki ZeniMax Media, a już mamy do czynienia z nowym ogłoszeniem. Mowa oczywiście o dostępności abonamentu EA Play w ramach subskrypcji Xbox Game Pass na PC.

EA Play zintegrowane z Xbox Game Pass na PC

Jeśli jesteście posiadaczami konsoli Xbox One lub Xbox Series X|S, to oferta EA Play jest Wam pewnie bardzo dobrze znana. Osoby opłacające abonament Xbox Game Pass na PC musieli uzbroić się jednak nieco w cierpliwość. W grudniu zeszłego roku ogłoszono przełożenie terminu integracji usług.

Właśnie dowiedzieliśmy się, że „pecetowi” gracze otrzymają dostęp do produkcji od Electronic Arts już 18 marca o godzinie 23:59. Użytkownicy płacący za dostęp do Xbox Game Pass lub Xbox Game Pass Ultimate bez dodatkowych opłat uruchomią ponad sześćdziesiąt tytułów od EA.

Mowa tu o m.in. Star Wars Jedi: Fallen Order, FIFA 20, Titanfall 2, Need for Speed Heat czy serii Battlefield, Madden NFL, Command & Conquer i The Sims. To jednak nie wszystko. Każdego miesiąca EA przygotowywać będzie specjalne nagrody pokroju paczek bonusów do wybranych produkcji.


Dodatkowo na graczy czekają ekskluzywne wyzwania i nagrody do zdobycia w grach oraz specjalna zawartość dostępna wyłącznie dla subskrybentów. Nie zabraknie także zniżek w sklepie EA czy dostępu do wersji próbnych gier.

W celu skorzystania z dobrodziejstw integracji należy zalogować się do aplikacji Xbox, wybrać grę od Electronic Arts oraz kliknąć „Zainstaluj”. Następnie uruchomi się proces pobierania usługi EA Desktop. Wtedy pozostaje zalogowanie się do usługi i wybranie nowej opcji połączenia kont EA oraz Xbox. Microsoft przygotował specjalny poradnik w formie wideo, by ułatwić nieco cały proces.

Cóż – nie da się ukryć, że gigant nie próżnuje. Xbox Game Pass staje się coraz atrakcyjniejszy jeśli chodzi o dostępność produkcji. Dodatkowo nic nie wskazuje na to, by Microsoft chciał zaprzestać na promowaniu swojego abonamentu.

Źródło i foto: Xbox

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.