eFootball 2022 to katastrofa. Kluczowa aktualizacja dopiero na wiosnę 2022 roku

Piotr MalinowskiSkomentuj
eFootball 2022 to katastrofa. Kluczowa aktualizacja dopiero na wiosnę 2022 roku
{reklama-artykul}
Konami poinformowało o kolejnym przesunięciu terminu wdrożenia aktualizacji 1.0 do darmowej gry eFootball 2022. Miała ona zadebiutować jeszcze w tym miesiącu, lecz okazuje się, że deweloperzy potrzebują jednak o wiele więcej czasu. Ogromny update pojawi się więc dopiero… na wiosnę 2022 roku.

eFootball 2022 z pełną wersją dopiero w przyszłym roku

Produkcja eFootball 2022 od samego początku boryka się z problemami. Konami wydało na światło dzienne niedokończony produkt nazywając je „demem”, który okazał się praktycznie niegrywalny i pozbawiony kluczowych funkcjonalności. Nic więc dziwnego, że gracze z niecierpliwością oczekiwali kolejnych informacji o premierze „pełnej wersji”.

Aktualizacja oznaczona numerem 1.0 miała stanowić rewolucję dla tytułowej gry piłkarskiej. Nie tak dawno jej moment debiutu wyznaczono na tegoroczny listopad, co ucieszyło fanów. Opublikowany właśnie komunikat ostudził jednak emocje:

 
Chcielibyśmy poinformować naszych graczy, że aktualizacja 1.0.0 zaplanowana na 11 listopada została przeniesiona na wiosnę 2022 roku. Ogłaszamy ponadto anulowanie i automatyczny zwrot kosztów zamówień przedpremierowych eFootball 2022 Premium Player Pack, który zawierał przedmioty mogące zostać użyte wyłącznie po update 1.0.0. Pracujemy tak ciężko, jak to tylko możliwe, by dostarczyć doświadczenia, na które zasługują nasi gracze. Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za cierpliwość.

Obecnie liczba negatywnych opinii na temat gry na Steamie wciąż jest przytłaczająco negatywna. Nie wiadomo czy Konami uda się kiedykolwiek naprawić tytuł tak, by można było go uznać za „przyzwoity”. Jeśli nawet ten cel zostanie zrealizowany, to czy będzie jeszcze wystarczająco dużo graczy? Kto wie, może pałeczkę przejmie wtedy tytuł od Roberta Lewandowskiego?

Źródło: Twitter / Foto. Konami

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.