Unity Technologies kupiło firmę, której technologię widzieliśmy chociażby w serialu Gra o Tron
Firma Unity Technologies przejmuje właśnie kanadyjskie Ziva Dynamics, aby wprowadzić technologię wyjątkowo realistycznego odwzorowania postaci ludzkich (efekty można było wcześniej zobaczyć np. w grze Hellblade 2, filmie Venom i serialu Gra o Tron). Wykorzystywane jest do tego uczenie maszynowe i biomechanika. Pierwsze demo technologiczne stoi na naprawdę wysokim poziomie i widać w nim, że Unity wcale tak nie odstaje od innych topowych rozwiązań.
Silnik powstał w 2005 roku i od tego czasu jest używany przez większe studia nakierowane na gry AAA jak i niezależnych małych twórców. Pozwala na pracę z grami 3D, 2D, ale też filmami i symulacjami. Jedynymi z ostatnich tytułów, które korzystają z Unity, są chociażby Valheim, Phasmophobia, Rust, Pokemon Brilliant Diamond czy Pokemon Shining Pearl.
Technologia Ziva zapewne w najbliższym czasie zostanie włączona do narzędzi Unity
W takim razie wydaje się, że narzędzia Ziva powinny być zaimplementowane do Unity w niedalekiej przyszłości. Co ważne, możliwości technologii nie kończą się na realistycznych wizerunkach ludzi. Równie dobrze można ją zaprzęgnąć do tworzenia dobrze wyglądającej odzieży, zwierząt czy różnych materiałów wymagających złożonej symulacji. I to przy założeniu realistycznej lub stylizowanej oprawy wizualnej.
Zobacz również: Nietypowa strategia postapo Oil Rush za darmo na Steam z okazji jubileuszu
Źródło i foto: Unity / gamerant