GTA Remastered Trilogy jeszcze w tym roku?
Odpowiada za nie popularny serwis Kotaku. Tamtejsza redakcja doszła bowiem do trzech niezależnych źródeł, które zdradziły nieco informacji o projekcie GTA Remastered Trilogy. Znajduje się on podobno w finalnej fazie produkcji i do jego ogłoszenia pozostało zaledwie kilka tygodni. O czym jednak dokładnie mowa?
Tego tak naprawdę w stu procentach nie wiadomo. Jest niemalże pewne jednak, iż Rockstar pracuje nad odświeżeniem trzech kultowych odsłon GTA, czyli „trójki”, Vice City oraz San Andreas. Wszystkie gry powstawać mają na silniku Unreal Engine i stanowić połączenie „nowej oraz starej grafiki”. Jedna z osób, która podobno widziała już produkcje stwierdziła, że wyglądają one jak „GTA z wieloma zainstalowanymi modyfikacjami wizualnymi”. Przeprojektowany ponadto ma zostać także cały interfejs.
Źródło: Rockstar Games
Więcej szczegółów rozgrywki nie zdradzono. Za GTA Remastered Trilogy ma jednak odpowiadać szkocki oddział deweloperski, Rockstar Dundee. Zestaw trzech produkcji pojawić ma się jeszcze tej jesieni na wszystkich platformach. Mowa tu o PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X, a nawet Nintendo Switch czy Android oraz iOS. Robi wrażenie.
Początkowo jednak debiut ma nastąpić na konsolach, a dopiero potem na PC oraz urządzeniach mobilnych. Cóż, jeśli faktycznie deweloperzy planują wypuścić gry jeszcze w październiku lub listopadzie, to na przestrzeni najbliższych tygodni powinniśmy spodziewać się już oficjalnego ogłoszenia projektu.
Gracze z pewnością ucieszyliby się na odświeżenie Vice City, San Andreas czy GTA III. Są to bowiem bez wątpienia tytuły kultowe i zobaczenie ich na silniku Unreal Engine z usprawnionymi niektórymi elementami to zapewne marzenie wielu fanów cyklu. Wciąż jednak należy pamiętać, iż informacje przekazane przez Kotaku są nieoficjalne i równie dobrze informatorzy mogli… kłamać. Przekonamy się już niedługo.
Źródło: Kotaku / Foto. Rockstar Games