GTA V na nową generację konsol. Poznaliśmy szczegóły

Piotr MalinowskiSkomentuj
GTA V na nową generację konsol. Poznaliśmy szczegóły
Premiera GTA V odbyła się w 2013 roku. Od tamtej pory gra ukazała się na PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One oraz PC. Fani z coraz większą niecierpliwością domagają się jakichkolwiek oficjalnych wieści w kwestii ewentualnej kontynuacji. Na razie jednak muszą przygotować się na debiut „piątki” na konsolach dziewiątej generacji. Właśnie poznaliśmy nowe szczegóły dotyczące wydania.

GTA V ze wsparciem dla 4K na PlayStation 5

Planowany debiut ulepszonej wersji GTA V nastąpi 11 listopada bieżącego roku. Rockstar Games nie przekazało jednak tak naprawdę jeszcze jakichkolwiek informacji dotyczących produkcji. Wiadomo wyłącznie, iż doczeka się ona usprawnień oraz ulepszeń wykorzystujących pełnię możliwości nowej generacji konsol.

Teraz mamy do czynienia z dość nietypową sytuacją. Na oficjalnym niemieckim blogu Sony pojawił się specjalny wpis zawierający spis gier debiutujących w 2021 roku. Znalazło się tam oczywiście GTA V. Co jednak ciekawe, zdradzono tam wsparcie dla rozdzielczości 4K oraz zapewniono o 60 klatkach na sekundę. Brzmi interesująco i dosyć wiarygodnie.

Problem jest jednak taki, iż informacja o tym pojawiła się wyłącznie na powyższej stronie i tylko w języku niemieckim. Nie odnajdziemy jej nigdzie indziej – zarówno na kanałach Sony, jak i Rockstara. Mówimy więc o pewnym kuriozum, gdyż wieść przekazano na oficjalnej stronie, lecz wiele osób podaje ją na razie w wątpliwość.

Pozostaje więc oczekiwać na kolejne ogłoszenia. Miejmy nadzieję, że niedługo doczekamy się szeregu informacji na temat ulepszonej wersji GTA V. Warto przypomnieć, iż za grę zapłacić będzie trzeba standardową kwotę czyli około 340 złotych. Brzmi nieco jak żart, ale niestety taka jest rzeczywistość. Dodatkowo 11 listopada zadebiutuje też odrębna – również płatna – wersja GTA Online.

Źródło: Sony / Foto. Rockstar Games

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.