Jeff Bezos świętuje sukces New World
New World to najgłośniejsza premiera ostatnich lat (oczywiście jeśli chodzi o gry sieciowe). Stanowi ona kolejną próbę wejścia firmy Amazon na gamingowy rynek. Do tej pory niezbyt się to jej udawało, lecz najnowszy projekt bez wątpienia zakończył złą passę. Jak wynika ze statystyk udostępnionych przez serwis SteamDB – w szczytowym momencie świat Aeternum zwiedzało jednocześnie 913 tys. graczy.
Źródło: SteamDB
Oczywiście nie obyło się bez problemów. Gigantyczne kolejki na serwery praktycznie uniemożliwiły części użytkownikom zabawę w pierwszych dniach debiutu. Sam zalogowałem się dopiero pierwszego października, bo nie widziałem sensu w czekaniu kilkunastu godzin. Amazon w końcu otworzył szereg nowych światów, co pozwoliło na (prawie) bezproblemową rozgrywkę.
Koncern wciąż pracuje nad usprawnieniami tego aspektu i już zapowiedziano bezpłatną możliwość przenoszenia postaci pomiędzy serwerami. Tak czy inaczej – New World bezkompromisowo należy uznać za sukces jeśli chodzi o segment gier MMORPG i swojego zadowolenia nie kryje sam Jeff Bezos.
After many failures and setbacks in gaming we have a success. So proud of the team for the persistence. View setbacks as helpful obstacles that drive learning. Whatever your goals are, don’t give up no matter how hard it gets. @playnewworld (1/2) https://t.co/LK0VUdCSS9
— Jeff Bezos (@JeffBezos) October 1, 2021
Źródło: Twitter, SteamDB / Foto. Amazon