Jeśli masz w miarę nowy smart TV od LG, to możesz odebrać kod na trzy miesiące Google Stadia Pro gratis
Oferta jest ważna dla posiadaczy telewizorów LG zgodnych z graniem w chmurze Google Stadia (wszystkie nieco nowsze modele) niezależnie od kraju (byle była w nim oficjalnie dostępna Stadia, tak jak chociażby w Polsce). Czas akcji jest ograniczony, ale całkiem długi. Obowiązuje do 31 stycznia 2023 roku. Wystarczy znaleźć w sklepie aplikacji LG Connect Store ofertę Stadia Pro i następnie zeskanować jej kod QR telefonem. Następnie otrzymujemy kod, którego realizacja wiąże się z uzyskaniem dostępu do usługi Google Stadia Pro na trzy miesiące.
Należy pamiętać o tym, że jego użycie wiąże się z aktywacją automatycznie odnawiającej się subskrypcji. Miesięczny koszt usługi wynosi 39 złotych na miesiąc. Oczywiście zawsze możemy zrezygnować z abonamentu jeszcze przed upływem ostatniego dnia promocyjnego okresu i tym samym nie wydać ani grosza.
W oficjalnym komunikacie LG twierdzi, że to oferta wyłącznie dla zupełnie nowych abonentów, ale portal 9to5google podaje, że działa także u osób, które już kiedyś korzystały z podobnych promocyjnych ofert na Stadię Pro. O dziwo jest nawet możliwa do aktywacji u aktualnych abonentów Stadia Pro, co sam sprawdziłem – widać na powyższym zrzucie ekranu. Wystarczy wpisać kod w odpowiedniej zakładce ustawień swojego profilu dla usługi, po zalogowaniu się w przeglądarce na Stadię. Oczywiście przy opisywanej promocji nie musicie używać Stadii tylko na telewizorach LG czy fizycznie mieć nawet takiego TV. Wystarczy sam kod. Może ktoś z rodziny lub znajomnych nie jest zupełnie zainteresowany cloud gamingiem (np. starsze osoby), a ma smart TV marki LG. Jeśli nigdy nie mieliście styczności ze Stadią, to warto aktywować pierwszy miesiąc gratis dla nowych użytkowników od samego Google, a później dodatkowo wykorzystać kod od LG. Zapewne takie połączenie promocji także przejdzie (tego już nie testowaliśmy), a będziecie mieli łącznie aż cztery miesiące gratis.
Dzięki Google Stadia zagrasz w zaawansowane gry na starym PC, smart TV, smartfonie i tablecie
Usługa grania w chmurze Google Stadia pozwala na rozgrywkę w zaawansowane produkcje (ale też mniejsze niezależne pozycje) znane z konsol i PC na niemalże dowolnym sprzęcie, a to dzięki uruchamianiu gier zdalnie na serwerach firmy i przekazywaniu obrazu oraz dźwięku na urządzenie końcowe użytkowników (podobnie jak przy innych usługach cloud gamingowych).
Ze Stadii możecie korzystać na komputerach (Windows, macOS, Linux) w przeglądarce Google Chrome lub kompatybilnych z Chromium (np. Opera, Microsoft Edge), mobilnie na smartfonach i tabletach (Android natywna aplikacja, iOS/iPadOS poprzez przeglądarkę Safari) oraz na smart TV i przystawkach smart TV (aplikacje na Android TV/Google TV, LG webOS i Samsung Tizen). Jeśli korzystacie z TV lub smartfonów, to najlepiej podłączyć gamepada Bluetooth (da się też używać ekranu smartfonu w roli pada). Wielbiciele myszki i klawiatury na PC, także mogą ich używać na równi z gamepadami.
W Google Stadia możecie prowadzić rozgrywkę w kilku darmowych produkcjach i demach, korzystać z czasowych triali dla wybranych pozycji czy darmowych weekendów i dni rozgrywki (na równi z natywnymi takimi samymi ofertami na Steam, Ubisoft Connect, Origin czy Epic Games Store), ale przede wszystkim kupować gry z biblioteki ponad 250 pozycji. Jako abonenci Google Stadia Pro otrzymujecie dostęp do wybranych ponad 50 gier (z każdym miesiącem dochodzi kilka nowych) i jakość 4K w 60 Hz z HDR i dźwiękiem przestrzennym (bez subskrypcji Stadia Pro dostępny jest obraz 1080p w 60 Hz z dźwiękiem stereo).
- Pobierz Google Stadia dla Androida
- Pobierz Chrome dla Windowsa
- Pobierz Chrome dla macOS
- Pobierz Chrome dla Linuxa
Zobacz również: Logitech szykuje przenośną chmurową konsolę do GeForce Now i Xbox Cloud Gaming
Źródło i foto: LG / własne / 9to5google