Modderzy zatrudnieni przez CD Projekt. Pomogą w naprawie Cyberpunka 2077

Piotr MalinowskiSkomentuj
Modderzy zatrudnieni przez CD Projekt. Pomogą w naprawie Cyberpunka 2077
Od premiery gry Cyberpunk 2077 minęło niemalże dziewięć miesięcy. Przez ten czas pojawiło się nieco poprawek oraz aktualizacji, które docelowo miały uczynić produkcję polskiego studia taką, na jaką czekali użytkownicy. Teraz ten cel ma zostać zrealizowany przy pomocy… modderów zatrudnionych przez deweloperów.

CD Projekt zatrudnił modderów do naprawy Cyberpunka 2077

Nie tak dawno mieliśmy do czynienia z debiutem aktualizacji oznaczonej numerem 1.3. Udostępniona lista zmian zrobiła wrażenie, ale niestety gracze szybko odkryli kolejne błędy oraz niedociągnięcia. Jak się okazuje, CD Projekt chce teraz nieco przyspieszyć proces naprawy Cyberpunka 2077. Tak przynajmniej sugeruje decyzja o wynajęciu kilku twórców modyfikacji.

cyberpunk modderzy 2Źródło: Discord

Mowa tu konkretnie o spółce YigSoft złożonej z kilku osób zajmujących się m.in. narzędziem WolvenKit. Pozwala ono na łatwiejsze opracowanie modyfikacji do Wiedźmina 3: Dziki Gon oraz właśnie Cyberpunka 2077. Polscy deweloperzy postanowili nawiązać współpracę z czteroma członkami (Hambalkó „Traderain” Bence, Blumster, Köte „Nightmarea” Ákos oraz rfuzzo) wspomnianej zewnętrznej firmy. Po co?

Główne cele są następujące – dalszy rozwój modyfikacji do Cyberpunka 2077 oraz praca nad „zapleczem” samej gry. Szczegóły oczywiście nie zostały podane. Kto wie, może teraz proces aktualizacji najnowszej produkcji CD Projektu nieco przyspieszy? Miejmy nadzieję – użytkownicy niewątpliwie oczekują już na kolejne łatki.

Źródło: Discord / Foto. CD Projekt

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.