Od 5 października w Game Passie dostępna jest gra Totally Accurate Battle Simulator w każdym z wariantów (konsola, chmura, PC). Produkcja pozwala obrać dowodzenie nad ścierającymi się ze sobą armiami kolorowych ludzików – i to dosłownie (!). Symulator jest przyjemny, ale jednocześnie wymagający ustalenia strategii i odpowiednich jednostek do walki. Do wyboru jest tryb single player, jak i zabawa z przyjaciółmi w rozgrywkach online.
7 października pojawi się gra The Procession to Calvary – przygodówka, w której bogaty w szczegóły krajobraz zbudowany jest z setek renesansowych obrazów. Dziwaczna obsada postaci, zagadki i intrygujące scenariusze z przewijającymi się pracami Monty Pythona – to wszystko pozwoli odświeżyć wiedzę na temat epoki odrodzenia. Produkcja udowadnia, że nauka i zabawa mogą iść w parze.
Tego samego dnia będzie można stwierdzić, że Halloween przyszło 24 dni wcześniej. A to za sprawą gry Visage (konsola, chmura, PC). Horror psychologiczny z perspektywy pierwszej osoby wprowadzi graczy w klimat nadchodzącego święta duchów.
12 października zadebiutuje Back 4 Blood (konsola, chmura, PC). Pierwszoosobowa, kooperacyjna strzelanka od twórców Left 4 Dead.
Kolejną premierową grą dostępną od razu w Game Passie będzie The Riftbreaker, która zadebiutuje 14 października. Umiejętności obrony oraz ataku będą niezbędne, by kolonizować planetę Galatea i bronić swojej bazy przed nacierającymi istotami. Argumentem do wypróbowania tego Action-RPG z elementami tower-defense jest fakt, że za produkcją stoi polskie studio Exor Studios, o którym można było usłyszeć w kontekście gry X-Morph: Defense.
W październiku w ramach Xbox Game Pass dostępne również:
- Destiny 2: Beyond Light (12 października – PC)
- Ring of Pain (14 października – konsola, chmura, PC)
- The Good life (15 października – konsola, chmura, PC)
Warto dodać, że w miniony wtorek premierę miał Windows 11. To szczególnie ważna informacja dla subskrybentów Game Passa na PC. Od teraz komputer obsługujący HDR, automatycznie uaktualni ponad 1000 gier DirectX 11 i DirectX 12 do wysokiego zakresu dynamicznego dzięki opcji Auto HDR. W efekcie renderowanych będzie znacznie szerszy zakres kolorów i jasności w każdej z gier.
Źródło: Microsoft