„Twoim zadaniem będzie współpraca z partnerami, specjalistami od produktu i inżynierami oraz wsparcie i budowa PlayStation Intelligence Platform.” – takie informacje możemy znaleźć w ofercie pracy na stanowisko Starszy Menedżer Produktu (Zarządzanie kampanią) zamieszczonej przez Sony. Źródła donoszą również o tym, że znalazła się w niej wzmianka o „nowej generacji PlayStation„, jednak na tę chwilę takowej informacji tam nie znajdziemy. Może to sugerować, że rekruter przypadkiem powiedział troszkę za dużo, a w 2019 roku spodziewać się możemy premiery – wszak kampania reklamowa jest jej nieodłącznym elementem.
Pozostaje nam tylko czekać i zastanawiać się jak idą prace nad nowym Xboksem. W końcu nie powinniśmy spodziewać się dużej przerwy pomiędzy premierami next-genów Japończyków i Amerykanów.
A żeby jeszcze troszkę Was nakręcić, wrzucamy fanowski trailer PS5 😉
Źródło: LinkedIn