Jak się okazuje, osób niezadowolonych z produkcji jest całkiem sporo. Stosowne dane na swoim Twitterze udostępnił Garry Newmam, jeden z twórców Rusta.
Dotychczas na zwrot zdecydowało się niemal 330 tys. osób. To ponad 6% wszystkich zakupionych egzemplarzy gry. Z tego też względu studio musiało zwrócić graczom ponad 4,3 mln dolarów.
Added sales stats to our backend today. These are Rust’s real Steam Refund figures. pic.twitter.com/IhjUsJUN9N
— Garry Newman (@garrynewman) 28 czerwca 2017
Dlaczego gracze zwracają Rust?
Gracze jako powód zwrotu najczęściej podają kiepską wydajność produkcji, a co za tym idzie, także brak przyjemności z gry.
Internauci sugerują jednak, że część osób może nie być zadowolona ze sposobu, w jaki Rust przydziela graczom wirtualną postać. Alter-ego w grze jest bowiem przypisywane do konta Steam i nie można go zmodyfikować. Cechy, takie jak płeć, kolor skóry czy nawet wielkość przyrodzenia, są określane w sposób losowy, co nie wszystkim musi się podobać.
Źródło: PC Gamer