Microsoft zwraca pieniądze, z Sony bywa różnie
Jeszcze przed wystosowaniem przez CD Projekt RED komunikatu w sprawie zwrotów, donosiliśmy Wam o tym, iż Sony zwraca pieniądze nabywcom Cyberpunk 2077. Była to o tyle nietypowa sytuacja, że firma ta nie ma żadnej polityki zwrotów dotyczących produktów zakupionych w PlayStation Store – poza tymi nie pobranymi na przestrzeni 2 tygodni od zakupu. W przeszłości zdarzało się wprawdzie, że japoński producent oferował prawo do zwrotu gier używanych, ale dotyczyło to nadzwyczajnych sytuacji. Za taką uznano stan techniczny nowego dzieła polskiego studia. Wygląda na to, że Sony wycofuje się z tego działania.
Opinie internautów sugerują, że o ile Microsoft faktycznie nie robi problemów ze zwrotami, to Sony zaczęło odrzucać niemal każde żądanie. Osoby pracujące we wsparciu technicznym Sony zalecają… czekać na aktualizacje gry, które mają ją naprawić.
Sony won’t refund my Cyberpunk 2077 order, even after the game’s developer said buyers experiencing problems could get refunds. The game literally crashes my PS4 and is unplayable. Sony’s answer? Wait for the updates. pic.twitter.com/Zx2LSRhqqN
— Steve Kovach (@stevekovach) December 16, 2020
Sony nie przyjmuje zwrotu Cyberpunk 2077 – co robić?
Taką sytuację przewidział CD Projekt RED. Jeśli zwrot kosztów od Sony nie będzie możliwy, możecie skontaktować się bezpośrednio z polskim studiem pod adresem helpmerefund(at)cdprojekt.com. Możecie to zrobić jeszcze przez 4 dni, do 21 grudnia 2020r.
Graliście w Cyberpunk 2077? Jak wrażenia? Ja z wersji na PC jestem zadowolony, ale dysponuję dość wydajnym komputerem.
Źródło: mat. własny, Twitter