Candy Crush Saga to gra znana chyba przez wszystkich – nawet jeśli w nią nie graliście, to na pewno chociaż raz dostaliście zaproszenie od znajomych. Firma King, która odpowiedzialna jest za rozwój wspomnianego tytułu otrzymała zlecenie na stworzenie mobilnej wersji Call of Duty.
To dobra informacja, bowiem marka King jest rozpoznawalna na całym świecie, ale przede wszystkim ma odpowiedni budżet do tego, aby bez problemu udźwignąć całe zadanie na swoich barkach.
Niestety na ten moment nie wiemy, czego dokładnie będziemy mogli spodziewać się po tym tytule, jednak twórcy opublikowali kilka ogłoszeń o pracę, z których możemy dowiedzieć się, iż poszukują oni osób posiadających kreatywność oraz nieszablonowe myślenie.
Nowe, mobilne Call of Duty ma być więc próbą stworzenia czegoś zupełnie nowego w dobrze znanej nam serii. Developerzy będą przy produkcji ściśle współpracować z marką Blizzard, która wykupiła ich w 2015 roku.
Zapowiada się interesująco – oby twórcy nie zepsuli finalnego konceptu.
Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.