W opisie filmu czytamy:
“Tworzenie gry wideo jest trudne. Stworzenie stabilnej gry, która zarówno popycha możliwości sprzętu do przodu, jak i tworzy super-wciągające, pozbawione cięć kamery, epickich rozmiarów AAA, takiej jak nowy God of War, jest znacznie trudniejsze. To ogromne wyzwanie, wymagające pracy setek osób rozwijających i realizujących jednocześnie treści, które często lubią się psuć i sprawiają, że jest ono jeszcze bardziej wymagające”
Niektóre błędy są standardowe – unoszące się modele postaci, źle poruszające się kończyny, błędy fizyki. Jednak część z nich naprawdę potrafi rozbawić. Musimy do nich zaliczyć dziwne zachowanie twarzy Atreusa czy Kratosa uderzającego przeciwnika niczym Flash. Z drugiej strony uświadamia nam to ile pracy muszą wkładać programiści w stworzenie produktu, który zapewni nam dziesiątki godzin zabawy i nie odrzuci przy tym masą błędów (AC: Unity style!).
Twórcy powinni zdecydowanie częściej dzielić się z nami takimi materiałami.