Wiedźmin 3: next-genowa grafika dzięki polskiej modyfikacji (wideo)

Piotr MalinowskiSkomentuj
Wiedźmin 3: next-genowa grafika dzięki polskiej modyfikacji (wideo)
Od premiery Wiedźmina 3 minęło ponad pięć lat (jak ten czas leci, co nie?), więc siłą rzeczy produkcja się nieco zestarzała. Deweloperzy nie tak dawno ogłosili odświeżoną wersję gry wzbogaconą o tekstury w wyższej rozdzielczości oraz optymalizację pod kątem konsol nowej generacji. Ulepszeniem tytułu zajmuje się studio Saber Interactive odpowiedzialne za m.in. port przygód Geralta na Nintendo Switch.

Wiedźmin 3 piękniejszy dzięki modyfikacjom

Gracze preferujący zabawę na PC zapewne niewiele się tym przejmują. Od dłuższego czasu tworzona jest bowiem modyfikacja „The Witcher 3 HD Reworked Project” mająca na celu upiększyć dzieło zespołu CD Projekt RED. Stoi za nią polski użytkownik o pseudonimie Halk Hogan i kilka miesięcy temu wydał dwunastą odsłonę „łatki”. To jednak nie koniec jego projektu.

Wczoraj (28.12) mieliśmy do czynienia z niespodziewanym ogłoszeniem „The Witcher 3 HD Reworked Project NextGen”, czyli kolejną wersją znanej modyfikacji. Po raz kolejny możemy przygotować się na przystosowane do dzisiejszych standardów modele i tekstury nieodstające od next-genowych standardów.

Zresztą – spójrzcie tylko na poniższą prezentację:

Robi wrażenie, prawda? Sam autor nie kryje się z tym, że w przyszłości chciałby doczekać się współpracy z CD Projekt RED. Mógłby on nie tylko wspomóc deweloperów w usprawnianiu wersji gry na nową generację, ale także przyczynić się do poprawek Cyberpunka 2077. Stwierdził bowiem, iż kilka aspektów można byłoby udoskonalić.

Czy do tego dojdzie? Trudno powiedzieć – z pewnością Halk Hogan nie omieszka o tym poinformować. Na razie pozostaje jedynie czekać na debiut zapowiedzianego „The Witcher 3 HD Reworked Project NextGen” oraz na bezpłatną aktualizację od CD Projekt RED. Ta ma pojawić się w 2021 roku.

Źródło: YouTube / Foto. CD Projekt RED

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.