Wiedźmin 3 przeżywa kolejną już młodość po premierze 2. sezonu serialu

Piotr MalinowskiSkomentuj
Wiedźmin 3 przeżywa kolejną już młodość po premierze 2. sezonu serialu
Wiedźmin 3: Dziki Gon znów wzbudza ogromne zainteresowanie wśród użytkowników. Statystyki ostatnio aktywnych graczy robią wrażenie i są najwyższe od dwóch lat. Oczywiście przyczyny tego stanu rzeczy należy doszukiwać się w niedawnym debiucie drugiego sezonu serialu od Netflixa.

Wiedźmin 3 przyciąga coraz więcej graczy

Nie tak dawno mieliśmy do czynienia z premierą drugiego sezonu serialu Wiedźmin, który wciąż króluje w wynikach oglądalności. Zdania na jego temat wśród społeczności są dosyć podzielone, lecz nie da się ukryć, że skutecznie zmotywował on wiele osób do zapoznania się z wiedźmińskim uniwersum lub powrotem do niego w różnych formach.

Jedną z najpopularniejszych form okazało się oczywiście zagranie w gry wyprodukowane przez polskie studio CD Projekt RED. Szczególnie mowa tu o najbardziej znanej odsłonie, czyli Wiedźmin 3: Dziki Gon. Statystyki podawane przez portal Steam Charts nie pozostawiają w tym aspekcie jakichkolwiek złudzeń.

wiedzmin 3 popularny again 2Źródło: Steam Charts

Jak się okazuje, w przeciągu ostatniej doby zanotowano 78 tys. aktywnych graczy jednocześnie. Taki wynik uzyskano ostatnio w styczniu 2020 roku – po premierze pierwszego sezonu serialu. Trudno więc mówić o przypadku. Do tego rzecz jasna doszła zimowa wyprzedaż, podczas której Wiedźmina 3 można zgarnąć za naprawdę niską cenę.

Warto też wspomnieć, że rozpoczęty kilka dni temu rok będzie naprawdę dobry dla fanów gamingowych projektów dotyczących Wiedźmina. Już niedługo doczekamy się bowiem specjalnej aktualizacji przygotowanej głównie dla konsol nowej generacji. Dodatkowo liczyć możemy na ogłoszenie kilku funkcji multiplayer (nie wiadomo jednak o co dokładnie chodzi). Oczywiście nie należy także zapominać o nadchodzącym trzecim sezonie serialu, prequelu i filmie animowanym.

Źródło: Steam Charts

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.