Xbox Game Pass rośnie w siłę
Tak przynajmniej wynika z postu opublikowanego przez rodzimy oddział marki Xbox. Jak możemy z niego wyczytać: „Xbox Game Pass odgrywa ważną rolę w życiu Polaków”. Nie podano konkretnych danych dotyczących np. ilu konsumentów zakupiło dostęp do abonamentu, lecz podzielono się innymi, równie interesującymi procentowymi wynikami.
Pod lupę wzięto dwa tysiące graczy w wieku od 16 do 40 lat i okazuje się, iż 95% z nich „posiada przynajmniej jedną subskrypcję rozrywkową, a 66% opłaca abonament z dostępem do gier”. Tego typu rezultat rzuca dosyć jasne światło na to, jakie trendy konsumenckie panują obecnie na rynku. Ludzie z chęcią płacą za abonament.
Xbox Game Pass odgrywa ważną rolę w życiu Polaków, którzy wykorzystują gry do wspólnego spędzania czasu ze znajomymi i rodziną. pic.twitter.com/bRaI1m6O9Q
— Xbox Polska (@XboxPL) May 10, 2021
Tego typu ciekawostkowa infografika nieco rozjaśnia obraz tego, jak szybko rośnie popularność usług subskrypcyjnych. Nic dziwnego – do Xbox Game Passa niedawno trafiły m.in. niemalże wszystkie gry od Bethesdy oraz biblioteka EA Play.
Źródło i foto: Xbox