YouTube oficjalnie osiągnął porozumienie z FACEIT, czyli platformą, która obraca się wokół gry Counter Strike: Global Offensive. Obie marki nie zdradziły żadnych szczegółów dotyczących samej transakcji, jednak wiemy już, czego konkretnie możemy się spodziewać. Nowa umowa ma obowiązywać przez kilka lat.
Streaming ECS rozpocznie się na YouTube dokładnie od 25 marca na specjalny, dedykowanym kanale. Co ciekawe, transmisje będą pojawiać się na YouTube, a nie YouTube Gaming – świeżej platformie, która miała być alternatywą dla serwisu Twitch. Partnerstwo między FACEIT a YouTube pozwoli użytkownikom na oglądanie multimediów w rozdzielczości 1080p przy zachowaniu płynnych 60 klatek na sekundę. To oznacza, iż będziemy w stanie śledzić rozgrywki w dużo lepszej jakości.
Oprócz transmisji, użytkownicy mają otrzymać również dostęp do unikalnych treści oraz materiałów multimedialnych – nie wiadomo jednak, co kryje się pod tą częścią umowy YouTube z FACEIT.
Na pierwsze mecze poczekamy do końca przyszłego tygodnia.
Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.