Aplikacja dostępna jest wszędzie poza Chinami, zawiera niemal wszystko, co dostępne było pod iOS, czyli playlisty, trzymiesięczny darmowy okres próbny, społecznościowy Connect oraz radio Beats 1, to znaczy całodobowe radyjko prowadzone m.in. przez znanego DJ’a Zane Lowe’a. Brakuje na razie możliwości oglądania teledysków i przyłączenia się do pakietu rodzinnego z poziomu programu.
Trzeba jednak pamiętać, że aplikacja jest wciąż w wersji Beta. Teledyski powinny pojawić się na platformie przed zakończeniem wersji testowej. Kiedy? Tego nie wiadomo. Jeśli chodzi o możliwość przyłączenia się do pakietu rodzinnego, nadal potrzeba urządzenia z logiem nadgryzionego jabłka, lecz według wiceprezesa Apple Eddiego Cue, to również się zmieni.
Dodajmy jeszcze, że wygląd Apple Music na Androida jest niemal identyczny jak na iOS (poza menu „hamburgera”), został jedynie zoptymalizowany pod nowy system. Do końca działania Bety dostępny będzie specjalny guzik umożliwiający wyrażenie opinii na temat działania oprogramowania.
Cena Apple Music nie odstaje od kwot pobieranych przez konkurencję, np. Spotify. Za miesięczny abonament należy zapłacić 4,99 euro, czyli nieco ponad 20 zł.
Źródło: techradar