Jak stwierdził wczoraj w jednym z wywiadów Tim Cook „Nie zamierzamy inwestować w produkty w które nie wierzymy”, po czym dodał „produkt ten z pewnością poprowadzi nas w dobrym kierunku”. Wypowiedzi te wiązały się z nową dostawą Apple TV w trzecim kwartale tego roku. Dotychczas sprzedano 4 miliony urządzeń w ciągu dwóch ostatnich kwartałów, natomiast w nadchodzącym planowana jest sprzedaż kolejnych 1,3 mln. Warto tu dodać, że przeważająca ilość posiadaczy tego urządzenia, korzysta również z iPada czy iPhone’a.
Nic dziwnego, skoro Apple TV jest pomostem pomiędzy urządzeniami mobilnymi, a stacjonarnymi. Dzięki wbudowanej technologii AirPlay można w jakości HD przeglądać rozmaite aplikacje i multimedia pobrane z iOS. Póki co Apple nie planuje bardziej agresywnej kampanii marketingowej, ale powyższe słowa prezesa mogą świadczyć o poważniejszych planach w niedalekiej przyszłości.
Źródło: Tech Crunch