Dokładnie rok po tym, jak Apple zdecydowało się zaprezentować swoje słuchawki AirPods Pro, uruchomiono specjalny program naprawy dla konkretnych użytkowników. Apple wielokrotnie w przeszłości tworzyło programy naprawcze oraz wymieniało sprzęt na nowy w przypadku istotnych wad i nie inaczej jest tym razem. O co dokładnie chodzi? Osoby posiadające słuchawki bezprzewodowe AirPods Pro, którzy doświadczyli dwóch problemów będą mogli wymienić je na nowe.
Rusza program naprawczy Apple AirPods Pro
Apple naprawi lub wymieni słuchawki AirPods Pro w momencie, w którym będą miały one zauważalne problemy z działaniem aktywnej redukcji szumów czy też ze statycznymi dźwiękami, które nasilają się w głośnym otoczeniu lub podczas prowadzenia rozmowy telefonicznej. Amerykańska firma twierdzi, że opisywane wyżej problemy dotyczą tylko małego ułamka wszystkich słuchawek AirPods Pro, ale w sieci wielokrotnie można było przeczytać narzekania użytkowników, którzy skarżyli się na trzeszczenie lub inne usterki związane z tym zestawem.
fot. Mark Farias – Unsplash
Apple twierdzi, że urządzenia których dotyczy problem zostały wyprodukowane głównie przed październikiem 2020 roku, czyli tak naprawdę w całym okresie ostatnich 11 miesięcy od premiery. Oznacza to też, że praktycznie każdy model AirPods Pro może kwalifikować się do specjalnego programu naprawczego. Apple wymieni lub naprawi słuchawki do dwóch lat po ich zakupie.
Jak dokonać wymiany lub naprawy? Apple zaleca udanie się do oficjalnego lub autoryzowanego serwisu producenta. Osoby pracujące w tego typu miejscach będą wiedziały, co dokładnie zrobić z wybranymi przypadkami.
Cieszy fakt, iż Apple naprawi słuchawki do dwóch lat po ich zakupie. W standardowych przypadkach amerykańska firma respektuje bowiem zaledwie roczną gwarancję na swój sprzęt.
Jeśli posiadacie więc wadliwe słuchawki, nie pozostaje nic innego, jak tylko korzystać.
Źródło: Apple / fot. Shawnn Tan – Unsplash