Apple zaprasza na konferencję 8 marca. Co na niej zobaczymy?

Aleksander PiskorzSkomentuj
Apple zaprasza na konferencję 8 marca. Co na niej zobaczymy?
Apple oficjalnie rozpoczęło rozsyłanie zaproszeń na swoją konferencję, pod którą widnieje hasło “Peek Performance”. Prezentacja odbędzie się 8 marca i będzie pierwszą konferencją amerykańskiego producenta od października 2021 roku.

Czego możemy się w takim razie spodziewać? Opcji jest kilka.

Nowy iPhone, iPad i komputer Mac

Sam tytuł “Peek Performance” każe nam się spodziewać, iż Apple na swoim wydarzeniu zaprezentuje nowy procesor z serii M2 – przeznaczony do MacBooków i komputerów iMac. Mark Gurman z Bloomberga podpowiada również, że Apple będzie chciało pokazać nową generację iPhone’a SE – tym razem obsługującego sieci 5G.

Prawdopodobnie 8 marca na scenie zobaczymy również iPada Air. Dlaczego? Między innymi dlatego, że sprzęt z tej serii nie doczekał się żadnej aktualizacji ani odświeżenia od października 2020 roku. To zdecydowanie zbyt długo jak na Apple oraz tablety amerykańskiej firmy. Nowa wersja tabletu z serii Air ma zachować poprzedni, konserwatywny wygląd, ale… z nowym procesorem pod maską. W tym przypadku ma być to Apple A15 Bionic oraz modem 5G.

applemarzec2
fot. AB – Unsplash

Gurman zapowiada także, że podczas swojej konferencji Tim Cook i spółka ogłoszą co najmniej jeden nowy komputer z serii Mac. Bardzo prawdopodobne, że będzie to Mac Mini – od jego ostatniego odświeżenia minęło już prawie 18 miesięcy. Fani MacBooków mogą być nieco zawiedzeni, ale spokojnie. Jeszcze nie wszystko stracone.

Ostatnią z rzeczy, która może zostać pokazana przez Apple już za niecały tydzień, to nowy wariant 13-calowego MacBooka Pro. Nie wiadomo czy w tym przypadku będziemy mieć do czynienia z układem M2 czy też po prostu skromniejszą aktualizacją podstawowej wersji komputera.

Nie pozostaje nam nic innego, jak tylko czekać. Marcowe wydarzenie zapowiada się naprawdę ciekawie, choć zapewne wszyscy czekają na nic innego jak informację o tym, czy… Apple znów podniesie swoje ceny.

Źródło: Twitter / fot. Apple

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.