Na pierwszy rzut oka produkt Lenovo nie różni się za bardzo od propozycji Google. Najważniejszą zmianą jest umiejscowienie baterii – zamiast za uchem będzie umiejscowiona na pasku przypiętym do szyi. Niestety szczegóły dotyczące specyfikacji nie zostały ujawnione i oprócz widocznego zdjęcia poinformowano, że dokładne informacje poznamy w październiku bieżącego roku.
Wiadomo z kolei, że okulary C1 będą promowały nową platformę o nazwie NBD, która funkcjonować będzie w pierwszej kolejności wyłącznie na rynku chińskim. Odpowiedzialna będzie m.in. za takie funkcje jak rozwój routerów bezprzewodowych czy oczyszczanie powietrza. Niewykluczone, że więcej o NBD usłyszymy niebawem, kiedy to pojawią się plany ekspansji na rynki zachodnie.
Przy okazji poinformowano również, że Lenovo rozpoczęło współpracę z innym graczem w tym sektorze, odpowiedzialnym za inteligentne okulary – Vuzix M100. Produkt zadebiutuje na rynku chińskim już 31 lipca w cenie ok 1300 USD.
Źródło: Phonearena