DJI prezentuje drona Mavic 3 Classic

Aleksander PiskorzSkomentuj
DJI prezentuje drona Mavic 3 Classic
DJI oficjalnie wprowadził na rynek drona Mavic 3 Classic – nowy, “przystępny” wariant modelu Mavic 3. Producent twierdzi, iż jego nowy dron czerpie to, co najlepsze z opisywanego modelu jednocześnie korzystając z lepszej ceny. W polskich sklepach Mavic 3 Classic w najtańszej wersji został wyceniony na 7999 złotych.

Sami oceńcie czy to mało czy dużo.

DJI Mavic 3 Classic – co potrafi?

Zacznijmy od początku. DJI Mavic 3 Classic nie posiada teleobiektywu, który jest dostępny w modelu Mavic 3. Na pokładzie znajduje się jednak ten sam 20-megapikselowy obiektyw CMOS, system transmisji O3 Plus oraz czas lotu oscylujący w granicach 45 minut. Mavic 3 Classic współpracuje również z Fly More Kit, tak więc same baterie w dronie można wymieniać bez większych przeszkód. W zestawie z nowym dronem DJI znajdziemy także ładowarkę samochodową, trzy pary cichych śmigieł oraz futerał.

Aparat w Mavic 3 Classic potrafi rejestrować wideo w 5.1K przy 50 klatkach na sekundę, 4K przy 60 fps oraz 1080p przy zachowaniu 60 klatek na sekundę. Zdjęcia i wideo można pobrać bezpośrednio z drona na smartfon korzystając z prędkości przesyłu do 80 megabajtów na sekundę podczas korzystania z modułu WI-Fi 6.

Reszta to klasyka. Mavic 3 Classic potrafi unikać zagrożeń w powietrzu, a także niezależnie planować bezpieczne trasy – samodzielnie wracając do operatora. DJI GEO 2.0 daje pilotom dronów informacje o potencjalnych zagrożeniach znajdujących się w pobliżu oraz lokalnych ograniczeniach przestrzeni powietrznej.

Podobnie jak większość obecnie dostępnych dronów, DJI Mavic 3 Classic może zostać złożony do kompaktowych rozmiarów – co ułatwia jego transport oraz przewożenie w bagażu. Piloci z Europy mogą latać modelem Mavic 3 Classic w nowej kategorii A1 Open bez licencji zdalnego pilotażu.

Mavic 3 Classic jest dostępny w sklepach od dziś. Cena pozostaje jednak dość zaporowa.

Źródło: DJI

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.