Hisense i Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA 2025 łączą siły

Maksym SłomskiSkomentuj
Hisense i Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA 2025 łączą siły

Firma Hisense, obecna na rynku TV i AGD, została Oficjalnym Partnertem Klubowych Mistrzostw Świata FIFA 2025. Współpracę w Shanghai Tower ogłosili prezydent FIFA Gianni Infantino, sekretarz generalny FIFA Mattias Grafström oraz prezes Grupy Hisense Jia Shaoqian.

Hisense wkroczy na Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA 2025

W 2025 roku w Stanach Zjednoczonych odbędą się Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA 2025, w których udział wezmą 32 najlepsze kluby piłkarskie z całego globu. Oficjalnym Partnerem Klubowych Mistrzostw Świata FIFA 2025 została właśnie firma Hisense. Dla marki do dobra okazja, aby przypomnieć wszystkim o swoich najnowocześniejszych technologiach i telewizorach wykorzystujących sztuczną inteligencję.

Zaangażowanie Hisense jako Oficjalnego Partnera Klubowych Mistrzostw Świata FIFA 2025 jest zgodne z naszą wizją tego turnieju, gromadzącego najlepsze drużyny z całego świata na niezapomniane święto. Dzięki temu partnerstwu fani będą mieć unikalną możliwość angażowania się w turniej zarówno na boisku, jak i poza nim, a technologie i innowacje pozwolą rozwijać się idei Klubowych Mistrzostw Świata FIFA

– powiedział prezydent FIFA, Gianni Infantino podczas inauguracji tego partnerstwa.

Hisense Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA 2025 to nie pierwszy mariaż Hisense ze sportem. Firma była wcześniej globalnym partnerem dwóch kolejnych Mistrzostw Świata FIFA oraz trzech Mistrzostw Europy UEFA.

Hisense konsekwentnie stawia na rozwijanie technologii AI w swoich telewizorach, a najnowsza linia urządzeń z tego segmentu doskonale sprawdzi się podczas Klubowych Mistrzostw Świata FIFA. Telewizory AI Hisense wykorzystują autorskie rozwiązania, takie jak Xinghai. To wysoko zaawansowany model wykorzystujący sztuczną inteligencję, wyposażony m.in. w opcję aktualizacji w różnorodnych kategoriach sprzętowych, dzięki którym użytkownicy otrzymują jeszcze lepsze wrażenia z korzystania z urządzeń

– zapowiedział prezes Jia Shaoqian.

Telewizory idą od zawsze w parze z oglądaniem sportu, a Hisense uważa, że ma w swojej ofercie wiele propozycji dla kibiców.

Źródło: Hisense

Udostępnij

Maksym SłomskiZ dziennikarstwem technologicznym związany od 2009 roku, z nowymi technologiami od dzieciństwa. Pamięta pakiety internetowe TP i granie z kumplami w kafejkach internetowych. Obecnie newsman, tester oraz "ten od TikToka". Miłośnik ulepszania swojego desktopa, czochrania kotów, Mazdy MX-5 i aktywnego uprawiania sportu. Wyznawca filozofii xD.