Reklamy będą wyświetlane w podobnej formie, jak dotychczas prezentowane były artykuły. Nie będzie wyskakujących okienek czy innych nieczystych zagrywek. Zamiast tego sporadyczne reklamy zostaną wtopione w strumień wiadomości BlinkFeed.
Reklamy będą pochodzić od partnerów firmy – Yahoo, Twitter czy Appia to pierwsze potwierdzone przypadki. HTC będzie tam również prezentować reklamy własnych urządzeń i akcesoriów.
HTC w swoim poście na blogu zapewnia, że udostępni użytkownikom możliwość wyłączenia wspomnianych reklam. Pojawiła się również informacja, że jest to program pilotażowy. Jego finalna implementacja na kolejnych rynkach zależy od tego, jak zostanie on przyjęty przez użytkowników i jakie odniesie efekty.
Internauci już teraz nie kryją jednak niezadowolenia. Kupili za ciężko zarobione pieniądze smartfon od HTC, a producent chce na nich dodatkowo zarabiać, wyświetlając reklamy. Na szczęście obecnie problem ten nie dotyczy polskich użytkowników.
Źródło: HTC