Tak oto nadzieje na dobry drugi kwartał, w którym pozycję marki miała uratować seria HTC One, okazały się nierealnymi mrzonkami. Obecnie wzrost sprzedaży w stosunku do kwartału pierwszego wynosi 34,3%, jednak równocześnie wyniki oznaczają spadek o 26,8% w porównaniu do zeszłorocznych danych. Prognoza na trzeci kwartał zapowiada kolejne trzy chude miesiące.
Rynek azjatycki zachowuje się zgodne z oczekiwaniami HTC, natomiast celem spółki jest zwiększenie sprzedaży w Stanach Zjednoczonych i na rynkach europejskich. Są to jednocześnie regiony, w których konkurencja Samsung Galaxy S3 i iPhone 4S jest bardziej zaciekła. Warto zauważyć, że sytuacja jest o tyle trudna, że mniejsza popularność urządzeń HTC bynajmniej nie wiąże się z ich słabą jakością. Opinie recennzentó są przychylne. Choć seria One wydaje się trafiać w zapotrzebowanie klientów, ci coraz częściej decydują się wybrać popularniejsze, modniejsze (?) marki.
Źródło: Neowin