Huawei ma tupet: firma reklamuje się pod sklepami Apple i Samsunga

Aleksander PiskorzSkomentuj
Huawei ma tupet: firma reklamuje się pod sklepami Apple i Samsunga
{reklama-artykul}
Huawei ma ostatnio ciężki orzech do zgryzienia – marka nie przyjęła się w Stanach Zjednoczonych, mimo odważnej próby ekspansji. Chińczycy nie poddają się i wymyślili kolejny sposób na to, jak dać małego prztyczka w nos konkurencji. Huawei uruchomiło przed Apple Stores oraz sklepami Samsunga agresywną kampanię reklamową, która związana jest z premierą smartfonów P20, P20 Pro i P20 Lite. Te sprzęty zostaną pokazane już za 4 dni, dokładnie 27 marca podczas specjalnej konferencji w Paryżu.

Aby nieco zdenerwować swoich konkurentów, Huawei na terenie Paryża, Londynu oraz innych większych miast rozlokowało specjalne ciężarówki wyposażone w plakaty promocyjne ze wspomnianymi wyżej smartfonami. Oprócz billboardów, Chińczycy namalowali także na chodnikach przed wejściem do sklepów Apple i Samsunga specjalną grafikę, która zachęca do śledzenia wydarzeń związanych z najnowszymi flagowcami marki.

huaweireklama2

Trzeba przyznać, że Huawei naprawdę ma tupet i wie, jak go wykorzystać. Ciekawe czy Apple lub Samsung w jakikolwiek sposób odpowiedzą na tę zaczepkę w przyszłości – nie można jej bowiem bagatelizować. Obecnie to właśnie Chińczycy są trzecim największym producentem urządzeń mobilnych na świecie.

Na ten moment nie pozostaje nic innego, jak tylko czekać na premierę Huawei P20 i P20 Pro. Jeśli te smartfony okażą się naprawdę mocne, to chiński producent będzie miał powód do zadowolenia oraz usprawiedliwienia swoich akcji.

Oby nie było dokładnie na odwrót…

Źródło: AndroidAuthority

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.