Bezustannie trwają testy tej technologii, które w niedalekiej przyszłości umożliwią interaktywną obsługę kanałów telewizyjnych (ruchami dłoni będzie można symulować m.in. pilota zdalnego sterowania). Już teraz wiadomo także, że jeszcze w tym roku w sierpniu pojawią się pierwsze interaktywne reklamy. Pierwszymi zainteresowanymi tą technologią są Samsung, Toyota oraz Unilever. Na dzień dzisiejszy wiadomo także, że użytkownicy będą mogli ingerować w reklamy zarówno przy użyciu ruchów ciała, jak i za pomocą komend głosowych.
Na ile taka forma reklamy się sprawdzi wśród użytkowników Kinecta dowiemy się zapewne dopiero w następnym roku, gdyż póki co eksperyment ten zostanie przeprowadzony wyłącznie w USA. Jeśli jednak twórcy wykażą się odpowiednią dozą kreatywności, a przede wszystkim unikną nachalności przy wrzucaniu kolejnych reklam, to być może patent ten na dobre utrwali się w naszej świadomości.
Źródło: Telegraph