Kamalion to nowa marka na rynku akcesoriów technologicznych w Polsce

Maksym SłomskiSkomentuj
Kamalion to nowa marka na rynku akcesoriów technologicznych w Polsce

Konkurencji nigdy za wiele. Im większy wybór i większa rywalizacja pomiędzy producentami i dystrybutorami, tym lepiej dla konsumentów. W tym kontekście miło nam powitać nową markę akcesoriów technologicznych w Polsce. Mowa o Kamalion, hiszpańskiej marce, która otworzyła swój pierwszy salon w Gdańsku. Jeszcze w tym roku powstanie kilkadziesiąt kolejnych w największych miastach Polski.

Marka Kamalion debiutuje w Polsce

5 lutego w Galerii Bałtyckiej otwarto punkt Kamalion, marki oferującej szeroką gamę akcesoriów kompatybilnych z ponad 600 modelami telefonów. Mowa o sprzęcie od firm takich jak Apple, Samsung, Xiaomi, Huawei, Oppo i Realme. Producent ma w ofercie także licencjonowane wzory, współtworzone z markami pokroju Disneya, Marvela i Barbie.

kamalion w polsce sklep galeria bałtycka
Pierwszy sklep marki w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. | Zdjęcie: Kamalion

Grupa La Casa De Las Carcasas, posiada ponad 650 sklepów stacjonarnych w 6 krajach Europy i Ameryki Południowej. Otwarcie sklepu w Polsce to strategiczny krok w globalnej ekspansji naszej firmy. Polski rynek, z jego dynamicznym wzrostem gospodarczym i rozwijającą się kulturą mody, stanowi kluczowy obszar naszego rozwoju. To również naturalny krok do budowania pozycji lidera w branży akcesoriów technologicznych w tej części Europy

– powiedział Ismael Villalobos De Matias, założyciel i CEO grupy La Casa De Las Carcasas, w skład której wchodzi marka Kamalion.

Kamalion sprzedaje w naszym kraju m.in. słuchawki bezprzewodowe, podstawki, pierścienie świetlne, szkło hartowane, ochraniacze na aparaty i wiele innych. Jak podaje, stawia na modę, elegancję i oryginalność.

Następne punkty sprzedaży otworzą się m.in. w Warszawie, Krakowie, Szczecinie, Katowicach, Kielcach i Poznaniu. Najszybciej nastąpi prawdopodobnie to w Warszawie.

Najbliższe miesiące to okres intensywnej pracy dla całego polskiego zespołu Kamaliona. Postawiliśmy sobie ambitne cele. Podpisujemy umowy z największymi centrami handlowymi i otwieramy kolejne oddziały

– informuje Wojciech Pawłowski Country Manager.

Źródło: Kamalion

Udostępnij

Maksym SłomskiZ dziennikarstwem technologicznym związany od 2009 roku, z nowymi technologiami od dzieciństwa. Pamięta pakiety internetowe TP i granie z kumplami w kafejkach internetowych. Obecnie newsman, tester oraz "ten od TikToka". Miłośnik ulepszania swojego desktopa, czochrania kotów, Mazdy MX-5 i aktywnego uprawiania sportu. Wyznawca filozofii xD.