Słuchawki Apple AirPods są obecnie na ustach wszystkich, w tym mediów i trzeba się z tym pogodzić. Według najnowszych raportów, około 75% wszystkich zakupionych słuchawek w 2016 roku to modele bezprzewodowe. Wprowadzone w drugiej połowie roku słuchawki od amerykańskiej firmy zdążyły zdominować rynek przenośnych rozwiązań muzycznych – zaraz obok marki Beats (która również należy do Apple).
Na przestrzeni samego grudnia 2016 roku, najwięcej sprzedanych słuchawek bezprzewodowych na świecie należało do Apple. Statystyki nie kłamią i pokazują dokładnie na wykresach, jakie grupy konsumentów decydowały się na zakup AirPodsów. Możemy zobaczyć, że prawie 85% konsumentów to mężczyźni – reszta stawk inależy do kobiet.
W badaniu wzięło udział aż 4,4-miliona osób, tak więc pole przeznaczone do badań oraz analiz było naprawdę spore. Analitycy wzięli pod lupę również różne sposoby zakupów: od sklepów stacjonarnych aż po sprzedaż online.
Jak widać więc, Apple AirPods sprzedają się nieźle, wie o tym nawet sam Tim Cook. Pytanie tylko, kiedy amerykańska firma zdecyduje się na wydanie lepszej, drugiej generacji tego akcesorium.
Źródło: CNET