Lenovo ma zupełnie nową strategię dla swoich smartfonów

Aleksander PiskorzSkomentuj
Lenovo ma zupełnie nową strategię dla swoich smartfonów
Lenovo to jedna z największych marek technologicznych pochodzących z Azji. Jakiś czas temu Chińczycy przejęli Motorolę i zaczęli tworzyć smartfony z serii Moto – nieco po swojemu. Okazuje się, że to właśnie te urządzenia mogą być przepisem na sukces.

Motorola Moto Z oraz Moto Z Force to obecnie dwa flagowce od Lenovo, które cieszą się sporym zainteresowaniem. Według plotek, chińska marka w najbliższym czasie może postawić tylko i wyłącznie na rozwój serii „Moto” – nie zobaczymy w takim razie już żadnych innych smartfonów pod brandingiem Lenovo. Model P2 może być więc ostatnim telefonem, który będzie wydany jako osobna część poza serią Moto.

Warto jednak pamiętać, iż te dane to póki co tylko plotki, także lepiej potraktować je z przymrużeniem oka. Z drugiej strony, smartfony Moto są naprawdę popularne i nie zdziwiłbym się, gdyby w kuluarach Lenovo rozważało opcję porzucenia rozwoju innych modeli. Seria Moto od zawsze charakteryzowała się bowiem ciekawym designem i przystępną ceną.

Nie pozostaje nam nic innego, jak czekać na więcej informacji na ten temat. Oby plotki w tym przypadku okazały się prawdą.

Źródło: GizmoChina

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.