W czwartym kwartale 2014 roku udało się wyprodukować aż 15 mln smartfonów ze względu na rosnącą sprzedaż modeli wyposażonych w moduł 4G. Sytuacja ta miała się utrzymywać w następnych miesiącach, jednak zmiany w polityce dotacji chińskich operatorów sprawiły, że sprzedaż urządzeń zmalała. Właśnie z tego względu swoją produkcję ograniczyć musiało Lenovo. Serwis Digitimes podaje, że chińska firma prawdopodobnie wyprodukowała 8-9 mln egzemplarzy smartfonów, włączając w to produkty Motoroli.
Po przejęciu Motoroli Lenovo wierzyło we wzrost zainteresowania tymi smartfonami. Tymczasem na macierzystym rynku (USA), sprzedaż tych urządzeń utrzymuje się na stałym poziomie. Budżetowe modele święcą natomiast triumfy na rynkach wschodzących – w Indiach, Ameryce Łacińskiej oraz Chinach.
Źródło: Digitimes