Master XP – nowa marka Cooler Master
Nazwę Master XP rozwinąć można jako master eXPerience (ang. doświadczenie). W swojej informacji prasowej Cooler Master pisze sporo o połączeniu świata grywalizacji z rozrywką i komunikacją. Wizją marki Master XP ma być „stworzenie transgranicznego, immersyjnego kanału komunikacji, angażującego poprzez zabawę i wciągające wrażenia z gier”. Brzmi bardzo wzniośle.
Master XP ma działać niestandardowo w taki sposób, aby budzić jak najwięcej emocji. Twórcy mówią sami o sobie: „Jesteśmy wizjonerami, którzy opierając się na doświadczeniach potrafią opracować ciekawe koncepcje, a następnie przekształcić je w namacalne arcydzieła. Master XP koncentruje się na specjalnie zaprojektowanych wydarzeniach, aby stworzyć platformę gamingową służącą do pozycjonowania i komunikacji brandów. Wierzymy w tworzenie doświadczeń, które aktywują marki, całe biznesy i użytkowników.”
Wraz z Master XP producent zaprezentował jej tożsamość wizualną i logo. Postawiono na nowoczesną czcionkę o stałej szerokości, która ma podkreślać „energiczną i zabawną” koncepcję brandu. Fiolet w cokole litery X to z kolei nawiązanie do korzeni – przynależność do rodziny Cooler Master. Logo kojarzące się z grami ma z kolei zapewnić rozpoznawalność w mediach.
Już teraz odwiedzać można oficjalną stronę internetową Master XP. Dyrektorem generalnym Master XP został Matteo Stracciari.
Przy okazji ogłoszenia stworzenia marki nie zaprezentowano żadnych jej produktów. Domyślamy się jednak, że w ich szeregach znajdą się myszki, klawiatury, słuchawki dla graczy i inne podobne drobiazgi, znane z oferty Cooler Master.
Źródło: Cooler Master