Nokia wydała różową edycję smartfonu Lumia 900 w lipcu, jednak dopiero teraz rozpoczęła w związku z tą edycją zakrojoną kampanię marketingową, kierowaną przede wszystkim do kobiet. Podobnie jak to miało miejsce przy obniżce cenowej, tak i tutaj dotyczy ona wyłącznie Stanów Zjednoczonych. Nokia wyruszyła w specjalną trasę po 3 amerykańskich miastach, wraz z mobilnym salonem manicure. Każda klientka, która zainteresuje się sprawdzeniem modelu Lumia 900, będzie mogła w tym czasie skorzystać z usług manicurzystki, która pomaluje paznokcie w specjalnym różowym odcieniu, pokrywającym się z różem obecnym na smartfonie.
Śmiały krok Nokii jest o tyle ciekawy, że już wkrótce modele te będą zastąpione nadchodzącym Nokia Windows Phone 8. Jak widać sprzedaż nie poszła zgodnie z oczekiwaniami, stąd łapanie się każdej możliwej okazji do pozbycia zaległego towaru. W tym jednak przypadku oferta może skusić niejedną klientkę do zakupu.
Źródło: Yahoo